2011. június 19., vasárnap

Saját könyvespolc

Nyafogtam már itt több poszton keresztül is, hogy nincs több hely a könyveimnek.
Arról is, hogy kinéztem egy szekrényt. Pirosat.
Piros szekrény még se lett, helyette ez a fehér.
Bepakoltam, hosszú menet volt, és még mindig nem végleges az elrendezés.
Majdnem betelt. 1,5 polcnyi szabad helyem maradt csupán. Már létrára kellett állnom, hogy elérjem a magasabb polcokat. (Ez viccesen nézett ki, mert tériszonyom van létrán/széken állva.)
A mellette lévő, ajtókeretbe készített polc fullosan teli van.
(Bocsánat a rossz minőségű képért, a telefon ma csak ennyire volt képes.)
Még egy érv az e-book olvasó mellett.
Viszont olyan jó ránézni, rendezgetni, egyet-egyet kézbe venni, simogatni.

13 megjegyzés:

  1. hűűűű micsoda gyűjtemény!!:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm! 12 év munkája :)
    Ha nem számolom a mesekönyveket, a tankönyveket, és az albumokat, akkor kicsit több, mint 400 könyvem van.

    VálaszTörlés
  3. Az igen nem semmi!:)Múltkor számoltam össze,112 van pontosan,alakul már az enyém is:)Ha most betévednék hozzád,az első utan a könyvekhez vezetene:)Imádom másoknál megnézni,hogy milyen köynvei vannak,mi az érdeklődései köre:)

    VálaszTörlés
  4. Zitu: ez moly betegség, másoknál én is a könyvespolcot kutatom végig :)

    annepage@ nem adom ám, legféltettebb kincseim:)

    VálaszTörlés
  5. Zitu: a te gyűjteményed is szépen gyarapodik :)

    VálaszTörlés
  6. Szééép, széép csak tényleg kár, hogy nem éles a kép, mert nem mindegyiket ismertem fel a színéről.:) Azt sajnálom, hogy én otthon nem gyönyörködhetem mindben, mert már két sorban vannak. Pedig a hátsó sor még a régi generációs HP és LOTR.

    VálaszTörlés
  7. Az új szekrényemben is lehetne két soron pakolni, de nem hiszem, hogy fogok, mert így láthatok minden könyvet.
    Ha jobbak lesznek a fényviszonyok csinálok még képet.

    VálaszTörlés
  8. Lenne egy kérdésem nem tudtok/tudsz olyan oldalt,ahol lehet könyveket cserélgetni?Lenne 1-2,amit többet 1000%,h nem fogok elolvasni:)

    VálaszTörlés
  9. Zitu, moly.hu
    Egy olyan közösségi oldal, ami a könyvekről is szól :)
    Felveheted virtuálisan a magánykönyvtáradba a könyveidet, bejelölheted melyikeket cserélnéd, vagy adnád el. Csinálhatsz kívánságlistát. Láthatod mások csere könyveit. És ez még csak a kezdet. Szinte minden könyv adatlapját, fülszövegét megtalálhatod, olvashatod mások véleményét a könyvről, te is véleményezhetsz!
    Én EgyKönyvmoly néven vagyok fent.

    Ja, és ha ide nem lenne kedved regisztrálni, nekem is megírhatod, milyen könyvet cserélnél el, hátha van köztük olyan, ami engem érdekelne:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm segítségedet,regisztrálok is maga lehet a Kánaán:)(facen írok neked is)

    VálaszTörlés
  11. :) szép :)

    Nálunk is sok könyv van.. :)

    Jó tíz éve volt, hogy barátnőmmel fizu után első utunk a libribe vezetett :)

    Legalább egy tizest hagytunk ott fejenként, egyforma könyvet egy időben sosem vettünk. Max az volt meg mindkettőnknek, ami nagyon nagyon bejött. :)

    Férjem is nagy könyv-fan, Ő leginkább sci-fi-ket gyűjt, legnagyobb favorit Asimov nála. :)

    VálaszTörlés
  12. Köszi Luna!
    Én a sci-fit és az western regényeket (ill filmeke) annyira nem kedvelem, ebben a műfajban vannak hiányosságaim.
    Sokszor próbáltam lebeszélni magamat a könyvvásárlásról, de egyszerűen nem megy. Ez az egyetlen káros szenvedélyem.

    VálaszTörlés