2011. november 4., péntek

Mozimániás és sorozatfüggő

Jelentem e kettő titulus engem takar.
Októberben, hogy végig betegeskedtem a hónapot, inkább filmeket és sorozatokat néztem, mert az olvasáshoz se volt erőm. 
Most egy kis filmes lista jön, a sorozatoknak majd egy külön bejegyzés jut.


Förtelmes főnökök/Horrible Bosses
Három alkalmazott, akik történetesen barátok, a világ három legrosszabb főnökeit tudhatják a magukénak. Az egyik diktátor, a másik örökölte a gyárat és csak tönkre teszi, a harmadik pedig perverz szexmániás fogorvos.
A három flótás egy ideig tűr, de egyszer csak betelik a pohár. Nem mehet így tovább, ki kell nyírni a főnököket.
Kikapcsolt, aránylag vicces is volt. 4/5

Barátság extrákkal/Friends with Benefits
Dylan-t (Justin Timberlake) egy rámenős fejvadász (Mila Kunis) New Yorkba csábítja dolgozni. Helyes fiú, szép lány, a kémia beindul. A terv: barátság, szex és semmi szerelem.
Érdekes kísérletnek bizonyul…
A romantikus limonádé kategóriában tökéletesen megállja a helyét. 4,5/5

Zöld Lámpás/Green Lantern
A Zöld Lámpás Alakulat tagjai védik és vigyázzák az univerzum békéjét. Különleges erővel rendelkeznek. Hal (Ryan Reynolds) egy tehetséges, bár link, de nagyon szimpatikus berepülőpilóta. Őt választja ki a Földről a Zöld Lámpás.
Fiú tesóm van, és kisebb korábban minden szuperhősös filmet végig néztem vele, egy némelyiket sokszor, túl sokszor. Nem rajongtam a műfajért. Nem tudom, hogyan történhetett, de rászoktam. Ma is minden ilyen „mentsük meg a világot a gonosztól” filmet megnézek. E mellett Ryan Reynolds beindítja nálam a nyálelválasztást...  
Látványos, rongyosra nem fogom nézni, de nem rossz. 4/5 

2 megjegyzés:

  1. A Förtelmes főnökök annyira nem, de a Friends with Benefits egészen tetszett.:)
    (Remélem, már teljesen meggyógyultál!)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, már teljesen jól vagyok.
    Nem gondoltam volna, hogy a Friends with Benefits tetszik majd nekem, mert nem bírom Justin-t, de egészen elment :)

    VálaszTörlés