2011. április 24., vasárnap

Milyen könyv van nálad?

Mit kérdez egy moly, ha találkozik egy másik mollyal?
Milyen könyv van nálad? J Ez alap!

Tegnap délután megtartottuk a második kecskeméti moly találkozót. Nekem ez volt az első. Nagyon élveztem. Jó volt olyan könyvmolyokkal beszélgetni, akiket hozzám hasonlóan boldogsággal önt el, ha egy könyvesboltban nézelődhetnek, akiket végtelen hosszú listányi könyv vár. Ők azok, akik Húsvétra, Karácsonyra, születés- és névnapra, Mindenszentekre, a Fák napjára, hétfőre, keddre, akár mikorra könyvet, vagy utalványt szívesen fogadnak.

Napfürdőzünk a Főtéren, jót beszélgettünk, Fájdítottuk a szívünket az Alexandrában. Tartottam magam, és nem csábultam el, pedig volt vagy tíz gaz csábító könyv.
Szuper délután volt!    

Ó, hogy mi is az a moly? Könyv + közösség. Könyvekről olvashatsz értékeléseket, te magad is elmondhatod a véleményed, lehet virtuális polcod, jegyezheted, milyen könyvek vannak a várólistán, mit cserélnél, vagy adnál el a saját gyűjteményedből. Láthatod, mit olvasnak a barátaid, kommentet fűzhetsz hozzá. Részt vehetsz közös eseményeken. Az oldal felhasználói gyakran tapasztalhatják az: Ezt nekem is olvasnom kell! érzést.  Röviden: állati jó! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése