2011. szeptember 2., péntek

Hamarosan Jön!

Íme néhány könyv, aminek a megjelenését nagyon várom. Időpontokról nem minden esetben tudok nyilatkozni, de ezek a könyvek nagy valószínűséggel hamarosan a polcokra kerülnek majd. 

Maggie Stiefvater farkasos trilógiájának befejező kötetét már sokan várják, köztük én is. Ó bár csak tudnám, hogyan végződik Sam és Grace története.
Az írónő stílusa nagyon dallamos, zongorázik a lelkemben, játszik az érzelmeimmel, mégis vagy éppen ezért imádom!
Fire- Zsarát címmel fog megjelenni Kristin Cashore új könyve, az első regényéről (Graceling-A garabonc) korábban írtam. Elképesztően jó könyv, a Zsarát nem folytatás, hanem egy új történet, ami ugyan abban a világban játszódik, mint A garabonc. Különleges képességek, izgalmas kalandok és persze szerelemből sem lesz hiány.






A Könyvmolyképző Kiadó jelenteti meg mind a kettőt, Facebook oldalukon azt ígérték, hogy még szeptemberben kijönnek.

J.R. Ward: Felszabadított szerető-Fekete Tört Testvériség 9. kötete
Vámpíros sorozat, ami elvette az eszem.
Ulpius-háztól jön és baromi drága lesz, és már abban se vagyok biztos, hogy még szeptemberben ideér, mert ez a kiadó sokszor megvezeti az olvasót.
És végre nem egy férfi, hanem egy női harcos áll majd a középpontban!







Vándorsólyom kisasszony különös gyermekei by Ransom Riggs
Na így kell egy könyvnek címet adni! Azonnal felkaptam rá a fejem, ezt olvasnom kell!
Egy rejtélyes sziget...
Egy elhagyott árvaház...
Egy láthatatlan fiú, egy lány, aki kezében hordja a tűzet, két titokzatos nővér és végül egy másik lány, aki úgy jár, hogy a lába nem érinti a földet.
Eszelősen hátborzongatónak tűnik a fülszöveg alapján!

6 megjegyzés:

  1. A 4.-nek tényleg elég figyelem felkeltő a címe:)És elis érte nálam a kellő hatást:)

    VálaszTörlés
  2. csak nem? Előrendelem gomb közelébe kerültél?

    VálaszTörlés
  3. De de:)Azt hiszem bevezetem ezt a havi 1-2 könyvet veszek rendszert,talán sikerül betartanom:)

    VálaszTörlés
  4. én is ezzel próbálkozok ettől a hónaptól kezdve :D remélem összejön! Szorítok neked és magamnak is :)

    VálaszTörlés
  5. A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei könyv fordítója Gálvölgyi Judit (Galaktika, Gyűrűk ura egyes fejezetei stb). Minőségi, irodalmi fordítás, én már kilenc fejezetet olvastam belőle. Jövő héten kijön a kötetről a szinkronizált trailer (aki angolul is megnézné, youtube és a keresőbe miss peregrine).

    Örvendetes, hogy vannak még olvasó, könyvet szerető emberek!

    Ja, igen. A kossuth.hu oldalon le lehet tölteni 8-10 oldalt a könyvből, ízelítőként. Az e-book verzió a papírral egyidőben letölthető lesz (kindle kompatibilis).

    Üdvözlettel: Juhász Lajos

    u.i.: ma fogadtuk el a magyar nyelvű borítót, nem változtattuk meg az angol kiadáshoz képest:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Juhász Lajos!
    Köszönöm, hogy megosztotta ezeket az információkat!
    Már nagyon várom ( és még rajtam kívül sokan mások is), hogy olvashassam a könyvet!

    VálaszTörlés