2011. július 25., hétfő

Olvasás 7 hete- IV. hét

Ha a kedvenc írójával/íróival készíthetne interjú, ki lenne/kik lennének a kiválasztott(ak)?

Nagyon-nagyon szeretnék időutazni, és találkozni Jane Austen-nal. Teáznánk, sétálnánk és beszélgetnénk. Közben készülne az interjú.  Hátha elmesélné, kiről mintázta Mr. Darcy-t. A legjobb az lenne, ha egy általa ismert élő személy inspirálta volna, és persze, ha ezt a Drarcy-t be is mutatná. Valószínűleg vissza se jönnék!

Megnéznék egy korhű Shakeapeare darabot is az író társaságában. Persze, hogy a Rómeó és Júliát. Will-t pedig arról faggatnám, miért kellett megölnie a 
szerelmeseket. Valamint megsúgnám neki, hogy mennyivel klasszabb, ha nem férfi játssza a női szerepet.

Jodi Picoult, Cecelia Ahern, J.K.Rowling és Suzanne Collins és még jó pár író a kívánságlistámon lenne.
A kérdésekkel már bajba lennék. Mindenképen mélyinterjú, valami személyes, ami közelebb hozza az olvasóhoz őket, de semmiképpen nem bulváros, magánéletben vájkálós.

A Moly.hu könyves közösségi oldal népszerűsítése 
Lassan már minden karcomban említem a Moly-t.
Röviden: könyv + közösség.
Egy olyan oldal, ahol a hozzám hasonló könyvmániások tovább táplálhatják szenvedélyük tüzét. Itt beszélgethetek másokkal elsősorban könyvekről, és sok másról is, ami érdekel.
Ezen az oldalon jöttem rá, hogy mennyi okos, értelmes, intelligens ember van ebben az országban. Akik segítőkészek, lelkesek és kedvesek.
Ha rossz kedvem van, mindig akad egy karc, egy hozzászólás, ami felvidít.
Kívánságlistám, várólistám, könyveim száma, amióta moly vagyok, robbanásszerűen megugrott. Köszönhető annak, hogy tippeket kapok a Moly-on, arról, hogy mit olvassak, nézzek, hallgassak és hol tudom beszerezni akciósan.
Voltam már a Kecskeméti Moly Klub tagjaival molyolni! Alig várom, hogy újra legyen olyan találkozó, amire én is el tudok menni. Olyan embereket ismerhettem meg, akikkel valószínűleg soha nem találkoztam volna, ha nincs a Moly.hu. 
Drága Nagy Bence (a Moly atya), köszönöm neked, hogy mindezt lehetővé tetted! 

Eme bejegyzés az Olvasás 7 Hete esemény keretében született! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése