2012. december 7., péntek

Karácsonyi nyereményjáték 2.

Még egy meglepetés így Karácsony előtt!

Anno önmagam szórakoztatására kezdtem írni a blogot, csak úgy kikapcsolódásból. Azután szépen lassan kinyílt egy új világ, megjelentek az elő kommentelők és rendszeres olvasok. Meglepett, hogy egyre többen kíváncsiak vagytok rám. Az öröm mellett jött a felelősség súlya is, hiszen ha már más is olvassa ezeket a könyves szösszeneteket, igazán jó, lehetőleg tökéletes posztokat érdemeltek.

Viszont sajnos nekem senki nem fizet azért, hogy főállásban olvassak és írjak. Ezért muszáj tanulni és dolgozni is, hogy tudjam finanszírozni cseppet sem olcsó szenvedélyemet. Ebben az évben jóval kevesebb időm jutott a blogra, a már említett munka miatt.
A jövő évet reményem szerint máshogy alakíthatom. (Nem, nem veszek ki egy év alkotói szabadságot, pedig jó lenne! Dolgom se lesz kevesebb, de már kitaláltam, hogyan is fogom megoldani!) Mert ti kedves Olvasók megérdemlitek, és persze azért is, mert nagyon hiányozni mindez az életemből!

Addig is szeretném megköszönni, hogy itt vagytok, és bízom benne, hogy továbbra is maradtok! Ezért most a rendszeres olvasók között szeretnék kisorsolni egy szépséges kézzel készült fa könyvjelzőt, amit még Horvátországból hoztam.

A feladat:
-          A bejegyzés alatt kommentben írj nekem egy  nicknevet, vagy amin követsz, vagy olyat, amin tudok rád hivatkozni az eredményhirdetésnél. Illetve kérek egy e-mail címet, ahol felvehetem veled a kapcsolatot!
-          Az igazi feladat ezután jön: Írd le, hogy mi tetszik a blogban, miért jársz vissza, mit látnál még szívesen, mi az, ami nem tetszik, ami nem jön be! A véleményedre vagyok kíváncsi! Légy őszinte!
Random módon sorsolok, nem az fog nyerni, aki agyon dicsér, a véletlen dönt majd!
(A könyv csak feldobni hívatott a képet, nem része a nyereménynek!!!) 

Határidő: 2012.12.15. 23:59



9 megjegyzés:

  1. Igaz ugyan, hogy a könyv m,ár úton van felém, de a könyvjelző... hát amiatt nem tudok korrekt módon távol maradni. :))

    A legjobban az tetszik, ami a legjobban idegesít is a blogodban, nevezetesen, hogy képtelen módon duzzasztja a kívánságlistámat.

    Sokszor csak úgy felületesen átfutom, de valahogy mindig az a vége, hogy még az is megy a kívánságok közé, ami előtte hidegen hagyott. Nem tudom hogy csinálod, de ez valami tehetség nálad. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Pedig már azt hittem a könyv is jár.:)

    Na jó, nem vagyok telhetetlen, a könyvjelző is szépséges.

    Szeretem hogy gyorsan írsz friss megjelenésű könyvekről, szeretem hogy nem két mondatban intézed el a könyv bemutatását.
    Tetszik, hogy van benne idézet is.
    Kicsit a részletes pontozást hiányolom azért.
    Adri könyvmoly vagyok (judy22) és judyadry@gmail.com email címen lehet elérni.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, de igazi nevet meg emailt megadni nyilvános blogon kicsit izé kiszolgáltatottá teszi a kommentelőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nickre gondoltam,amivel feliratkozott de igazad van, nem voltam egyértelmű, köszönöm, hogy szóltál!

      Törlés
  4. Szia!
    moldori néven követlek. És igen én vagyok a Molyon Midoriko. És ezzel el is árultam miért figyelem a blogot. A személyed, az írásaid és a kis videók miatt amikben meséltél a könyvekről. Én olyanokat szeretnék újra!
    Mail címem: moldori@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Burárumként követlek, a molyon Kutyatej vagyok.
    A blogodat azért olvasom, mert az újdonságokra szoktál ráharapni. Az élményeidből pedig elég jól leszűröm, hogy van-e értéke egy könyvnek vagy nincs.
    Bár a szépséges szót szerintem kevesebbszer, és szép magyar nyelven kellene használnod, mint a: szép borító.
    E-mail: polgariper@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Rubintpikkelyként követlek, molyon is ezen a neven tevékenykedem.
    Talán háromnegyed vagy egy éve tévedtem ide, emlékszem, a videóblogodat nagyon imádtam, és sajnálom, hogy abbamaradt. Alapvetően a kritikáidat szoktam olvasni, és ha néhol el is tér a véleményünk - ami azért elég kevésszer fordult elő-, mindenképpen megsasolom az írásaidat.
    E-mail címem: kerezsitimi@citromail.hu

    VálaszTörlés
  7. Sziaa :)
    Nutty néven követlek a blogon és ezen az email címen lehet elérni :
    nnuuttyy@citromail.hu :)
    Leginkább a könyvértékeléseid tetszenek sokszor segít eldönteni , hogy olvassam-e a könyvet vagy inkább várjak még vele :)Szerintem jól írsz véleményt bár én kicsit hiányolom azt hogy hogy képzeled el a szereplőt egy képet róla :) (Bár ez a saját mániám , hogy elképzelem és egy hasonló kinézetű emberhez társítom a szereplőket > <")

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Egy karacsonyi ajandekkent keresek egy konyvet! Nem tudom a cimet csak azt hogy kb mirol szol: ilyen schifi jellegu, van egy bolygo aminek 3napja van s napfogyatkozas lesz rajta es teljes sotetsegbe borul..es panikba esnek az embeerek es egy tortenesz, egy csillagasz es egy pap is szerepel benne! Ha valakinek lene barmi otlete s megirna nagyon koszonnem! Ide vagy az emailomra:pudding666@citromail.hu nagyon fontos lenne! Mar mindennhogy probaltam rakeresni neten!:(

    VálaszTörlés