2011. szeptember 1., csütörtök

Elszámolás Július-Augusztus

Júliusban a nyaralás előtt nem volt már időm megejteni a havi zárást, így megkésve, most pótolom. 
 

 

A Királyok csatáját 40% kedvezménnyel, 2100 Ft-ért lett az enyém. Ennyi pénzért nem lehetett ott hagyni, főleg, hogy a sorozat első része (Trónok harca) nekem nagyon bejött. A Jókai könyvről (Fekete gyémántok) sajnos nincs jobb képem, élőben egyenesen gyönyörű. A helyi bolhapiacon akadtam rá.

Bűbájos Mary Moly-os csere, imádok cserélni!!!!

Elkészült recenziók júliusban:
Benina: Bíborhajú 1.-A Boszorka fénye, beleszerettem Benina stílusába, a világba amit teremtett és a férfi főszereplőbe.
S.J. Watson: Mielőtt elalszom, féltem elaludni, féltem letenni a könyvet, iszonyat jót borzongtam!
Herman Raucher: Kamaszkorom legszebb nyara, a fiúk mindig csak arra gondolnak...
Kristin Cashore: Graceling- A garabonc , kedvenc született! Nagyon-nagyon jó könyv! IMÁDOM!
Gayle Forman: Ha maradnék , sírtam, nevettem, dühöngtem, örültem. Igazi hullámvasút, amire még jó sokszor jegyet váltok majd.


Augusztusban nem vettem egyetlen könyvet sem!!! Mondanám, hogy hős vagyok, és erős, mert ellenálltam minden kísértésnek, de az igazság az, hogy nem voltam az országban, horvátul meg nem olvasok, így könyvet se vásároltam. 
Augusztusi könyves beszámolók: 
Kerstin Gier: Rubinvörös, édes, bájos, elvarázsol, kell a folytatás!!! 
Ezen kívül nyaralás alatt elolvastam még 5 könyvet, jönnek majd a beszámolok folyamatosan. 


Szeptembertől azon leszek, hogy havi egy könyvet vásároljak. Csatlakoztam is a Molyon a Terápiás eseményhez, hogy visszafogjam hörcsög énem, aki mostanság nagyon rászokott a Rendelés/Előrendelés gomb + klikk és mehet párosítására. Annyi könyvet raktároztam be, hogy ha az év végéig nem szereznék be újabbakat, akkor is lenne mit olvasnom. 
Már most nehéz feladatnak tűnik, a kívánságlistámon ebben a pillanatban 64 könyv van, számuk folyamatosan  nő. Fent tartok magamnak egy kiskaput, könyvesboltból havonta 1 könyvet engedélyezek magamnak, ha találok valami kihagyhatatlant a kedvenc antikváriumomban (amit innentől kezdve szigorúan ritkán fogok látogatni), azt még elhozhatom. Illetve a csere és/vagy ajándékkönyv nem vásárlás, így az belefér! (Halkan megsúgom, mindjárt itt a szülinapom, és hamarosan a blog születésnapja is!Kedves család lehet nekem ajándékot küldeni! :D ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése