2012. december 26., szerda

Books and Christmas


Kicsit megkésve, de talán még nem teljesen elkésve, kívánok a blog minden kedves olvasójának könyvekben, szeretetben gazdag fenyőünnepet!
Bízom benne, hogy mindeninek jutott legalább egy könyv a fa alatt!

Az én termésem idén nagyon bőséges volt!
Valamint tőletek is kaptam egy nagy ajándékot, pont Karácsony napján elérte és bőven meg is haladta a blog a 100.000. letöltést. Tudom ez butaság, de már nagyon vártam! Hiszen ez is egy jelzés nekem, megéri írnom, frissítenem, dolgoznom az oldallal, mert nem csak magamat szórakoztatom, hanem benneteket is érdekel!
Köszönöm szépen!

Nálunk az ünnep nagy eszem-iszom, és rokonlátogatás. Pihenésre sok idő nem jut, de azért legalább két ágyban olvasva lustizós, teázós reggel belefért, és ennek most jobban örülök, mint bármikor! 
Ti is olvassatok amennyit csak lehet! 

7 megjegyzés:

  1. Nyűűű... Gratulálok a 100.000-hez! :))
    Én karácsony első napjára csináltam meg. ;)

    Azt kívánom magunknak, hogy jövőre is így teljesüljenek a kívánságaink! Minden kívánságunk... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok neked is a 100.000-hez!!! :)
      Az a minimum az univerzumtól, hogy a következő évben a kedvünket lesi!!!

      Törlés
    2. Ó, és a meglepid végre úton van, bár már megint olyan hülyén van ez az ünnep, hogy már csak újévi ajándék lesz belőle. :(
      De legalább nem látom a könyvhalomban, pedig nem is egyeztettem mindenkivel. ;)

      Törlés
    3. Akkor nagyon ügyesen választottál!
      Semmi baj, januárban úgy is bőjtölni szándékozok :D

      Törlés
    4. Én is ezt mondogatom magamnak hetek óta. :))

      Törlés
  2. Boldog karácsonyt!
    Fú, te jó ég, mennyi könyvet kaptál! Kis irigység ficánkol a szívemben, de azért örülök annak is, hogy legalább egy könyvvel megajándékoztak. :-D Nekem egy Barbárság Tengere (Vavyan Fable) jutott. Már nagyon vártam. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és még egyszer utólag neked is!
      Fable, mindig jól jön! Imádom őt!!!

      Törlés