2012. december 6., csütörtök

Simone Elkeles:Rules of Attraction- A vonzás szabályai


Simone Elkeles fejében megszületett a három Fuentes fivér karaktere, és mindhármuknak írt egy-egy regényt. Alex a legidősebb, az első rész (Perfect Chemistry- Tökéletes kémia) főszereplője és szívem választottja volt…
… egészen addig, míg meg nem ismertem Carlost, a második kötet főhősét, a középső Fuentest. Szabályosan ledöntött a lábamról! Sokkal erősebb, szimpatikusabb karakter, mint Alex.

A vonzás szabályai:
-          Adott egy nagyszájú, vagány, hatalmas egóval rendelkező, jóképű rosszfiú, Carlos, aki nem is akar annyira rossz lenni.
-          Adott egy okos, hegymászó, kocsikat bütykölő, csípős nyelvű jó kislány, Kiara, aki nem is akar annyira jó lenni.
-        Adott egy pikáns humorú írónő, aki egy házba költözteti, és próbára teszi őket.

A végeredmény: Szexi, szenvedélyes, mocskos, letehetetlen!
Több soron elakad a lélegzetem, pirulok, visongok, úgy viselkedek, mint egy idióta. Ez nem egy új egzotikus betegség, egyszerűen elcsavarták a fejem!

Szeretem az írónő stílusát, humorérzékét. Azt is imádom, ahogyan húzza az agyam, hogy hiába tudom, boldog lesz a vég, mégis minden oldalon szívvel-lélekkel ott vagyok, aggódok a szereplőkért.

A spanyol szöveg és a sok káromkodás szintén az írónő védjegye. Engem nem zavar, úgy érzem, még nem esett túlzásba, és olykor-olykor oda kell vágni!

Nem egyszerű romantikus lányregényeket ír. Elkeles –nél mindig van egy-két komoly szál is. A Fuentes család háttere, Carlos és a hozzá hasonló fiatalok helyzete, Kiara dadogása.
Két fiatal, akinek meg kell küzdeni önmagával és egymással is a másikért, és még nem is említettem az őket körülvevő előítéleteket.

Tetszik, ahogyan a szereplők ugratják egymást!
Tetszik, ahogy Carlos Kiara torkára forrasztja a szavakat!
Tetszik, ahogy Carlostól eláll a lélegzetem!

Nem tetszik, hogy olyan rövid! Kevés volt ez a 350 oldal!
Nem tetszik, hogy nem tudom eléggé kifejezni, mennyire jó is!
Az meg pláne nem tetszik, hogy Carlos csak papíron létezik! Drága Simone, kérlek varázsold életre, én befogadom!

A Tökéletes kémia megtanít spanyolul káromkodni és flörtölni.
A vonzás szabályai csiszolja a spanyol tudásodat és felsőfokúra emel a flörtölésben!
Repesve, türelmetlenül várom a harmadik részt!
Jobbról barra: Alex, Carlos, Luis (ő a 3. Fuentes, övé lesz a köv. kötet)

Ami nagyon tetszett: CARLOS!!!! Az egész regény, úgy ahogy van! A bál után a tó partján. A vízszintes tangó!!!!
Kedvenc idézet:     „- Veszélyes vagy-mondja.
                                   - Miért?
                                   - Mert a lehetetlent is elhiteted velem.”
Pillangók a gyomorban: Az enyémben aztán megállás nélkül repkedtek a pillangók.
Borító: Imádom, a regény egyik legjobb jelenete!
Pontozás:

Kiadó: Könyvmolyképző
364 oldal
Eredeti cím: Rules of Attraction
Fordította. Neset Adrienn

2 megjegyzés:

  1. Annyira nagyon egyetértek veled!!!! Már nagyon régen éreztem szerelmet könyves karakter iránt, de Carlosba tetőtől-talpig, fültől-fülig, mindenhogyan beleszerettem <3
    A spanyolt meg imádom!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért örülök, hogy nem csak az fejemet csavarták el :)
      Szabályosan rossz volt másnap reggel, amikor rájöttem, még mindig csak a könyvben létezik :(

      Törlés