2010. december 7., kedd

Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Az írónő, és a könyv, amely folyton előbukkan a bejegyzéseimben. Nem, még nem írok magáról a regényről. Egyszer mindenképpen fogok, de most maradjunk csak a borítónál. A Könyvmolyképző megjelenteti. Ezzel a szuper borítóval. Ha jól sejtem, ezután hamarosan jön majd az Üvöltő szelek is új köntösben :) Köszönet illeti Stephenie Meyer-t, hiszen a Twilight könyvek hatására váltak népszerűvé a fiatalok körében a klasszikus romantikus irodalom eme remekművei.
Tetszik az új borító, de egy másikat gondoltam abszolút befutónak. Keresgéltem, hogy feltöltsem nektek, és közben sok másik borítóval találkoztam, és még több kedvencem lett :D



 
Nekem ilyen borítóval van meg.
Szebbnél-szebbek. Colin Firth miatt (számomra ő az etalon Darcy), a filmes borító (2. sor középső) talán a legkedvesebb, de szerintem a leveles (3.sor első) is nagyon ott van. Nektek melyik tetszik a legjobban?

5 megjegyzés:

  1. Köszi a bemutatót!
    Nekem az utolsó két rajzos tetszik. Ó, és persze Colin jöhet bármiben, bármikor:) De az nem az első sor harmadik? Vagy a kettő ugyanaz? Na mindegy, jó pasi:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez az új nem nagyon jön be valamiért.
    A fehér Ulpiusos tetszik a legjobban, nekem is az van meg.:) De a másik rajzos se rossz.

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem tetszik az új borító :S, 5 éve ezt a változatot sikerült megvennem: http://www.kihagy6atlan.hu/temak/konyv/janeaustenbuszkesegesbalitelet/, ami a klasszikus Szenczi Miklós-fordítás. Ez az igazi :).

    VálaszTörlés
  4. Ildy: az első sor 3. és a második sor 2. képén is filmes van, és mind kettő Colin :)

    Andiamo: ezt még eddig nem láttam, tényleg szép. Köszi, hogy belinkelted

    Ulpiusos nekem is tetszik (ezért is vettem meg) csak túl világos, félek összekenem valamivel. Szegény Emma is így járt pedig csak a táskámba tettem be

    VálaszTörlés
  5. Szívesen, sajnos már nem lehet kapni. A festményt pedig megtalálod a Molyon a Festői borítók elnevezésű polcomon :).

    VálaszTörlés