2010. december 10., péntek

J.R.Ward: Lover Unleashed (Fekete Tör Testvériség 9.)

Ha miden igaz 2011 márciusában megérkezik J.R.Ward új könyve (még nem itthon). Az Amazon.com-on már rendelhető. Eredeti címe: Lover Unleashed (Elégedett szerető?)
Payne könyve lesz-ő az egyik Testvér, Vishous ikertestvére, az Őrző másik gyermeke. Érdekesnek ígérkezik, mert eddig minden könyv főszereplője férfi harcos volt. Nagyon várom már. Úgy tippelem jövő ősszel magyarul is olvashatjuk, legalábbis remélem.
"Payne, twin sister of Vishous, is cut from the same dark, seductive cloth as her brother. Imprisoned for eons by their mother, the Scribe Virgin, she finally frees herself-only to face a devastating injury. Manuel Manello, M.D., is drafted by the Brotherhood to save her as only he can-but when the human surgeon and the vampire warrior meet, their two worlds collide in the face of their undeniable passion. With so much working against them, can love prove stronger than the birthright and the biology that separates them?"
Vajon mi várható egy isteni származású vámpírnő és egy halandó férfi vonzalmából? Ward-t ismerve egy izgalmas, szenvedélyes történet :) 

9 megjegyzés:

  1. alig varom mind a nyolcat olvastam,vagyis most vegeztem a nyolcadikkal,megrogzott JR Ward fan vagyok

    VálaszTörlés
  2. én is dettó :)
    Az új év eslő könyve, amit olvasok a Sóvárgás lesz Ward-tól

    VálaszTörlés
  3. már alig várom:) a női főszerep érdekes lesz majd szerintem

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon várom. Érdekes lesz, hogy a főszerep most nőnek jut, és nem férfi harcosnak! Már úgy olvasnám

    VálaszTörlés
  5. hát a to unleash pórázról elenged kifejezést is tartalmaz...akkor lehet h elengedett szerető lesz mivel elengedte az őrző paynet.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, tényleg ezt is jelenti:)csak most esett le, és nagyot koppant:D Most már igazán kíváncsi vagyok mi lesz a magyar címe!?

    VálaszTörlés
  7. Én azért várom annyira ezt a könyvet, mert nekem eleve Vishous a kedvencem és kíváncsi vagyok a testvérére. Vajon nagyon mennyire hasonlítanak egymásra? Nagyon, vagy csak annyira, hogy mindenért vicsorognak egymásra >.<

    VálaszTörlés
  8. Szerintem lesz bőven közös vonás bennük:) Már én is nagyon várom!

    VálaszTörlés
  9. Az Őrzővel való kapcsolatukról nem is beszélve,én mondom jól eltudja szúrni a dolgokat Ő Mindenhatósága.

    VálaszTörlés