2010. december 9., csütörtök

Játék könyvcímekkel kiegészítés

29. kérdés: Könyv, amit mindenki utált, te viszont szereted.
Első körben nem ugrott be, de most eszembe jutott.
Jókai Mór: A kőszívű ember fiai
Sokan unták, és utálták ált.iskolában, mondván kötelező, hosszú, és unalmas.
Tény: amikor Jókai 3 vagy több oldalon keresztül tájt leír, az nekem is sok
De: Hatalmas mesélő, és igazi romantikus
Háború, szerelem, ármány, testvérviszály.
Izgultam Baradlay Richárdért, szorítottam neki, hogy együtt lehessen a szerelmével. Öccse, Ödön önfeláldozása, és a levelei a regény végén sírásig juttatott.

4 megjegyzés:

  1. Eddig még ezt rajtam kívül nem hallottam senkitől! Örülök, hogy legalább már ketten vagyunk :)

    VálaszTörlés
  2. Tudod,hogy nekem Jókai összes jöhet:D
    De mégsem ez a favoritom,hanem az Egy magyar nábob,Kárpáthy Zoltán...és a Szegény gazdagok..

    VálaszTörlés
  3. Tudom, és értem is miért szereted azokat jobban:)
    Még mindig drukkolok, mert az ajándékod úton van, csak hogy megérkezik-e...?

    VálaszTörlés