2010. december 4., szombat

Karácsony illat a levegőben

Már be vagyok sózva, itt kopogtatott a hangulat a héten, csütörtök este el is érkezett a pillanat, amikor kitártam neki nem csak az ablakot, az ajtót is. Sötétedés után dolgom volt a központban, nem kerülhettem ki városunk főterét. Jól tettem, hogy nem tettem. Karácsonyi vásárban sürögnek az emberek, hangszóróból csengettyűdal árad, kürtöskalács és sült gesztenye csiklandozza az orromat. De nem ez nyűgözött le, hanem a csodás karácsonyi díszbe öltözött Főtér. Évről-évre egyre jobban tetszik.



4 megjegyzés:

  1. Nekem is már egyre jobban karácsonyi hangulatom kezd lenni, ahogy közeledik, de kiteljesedni csak Mikulás után fog :)

    VálaszTörlés
  2. Hétfőn kiraktam a karácsonyi kopogtat Mikulás ho-hózik odakint :D A jöv7héten pedig beszerzem az ajándékok másik felét, hogy az utolsó napokra csak az apró részletek maradjanak. Tervezünk egy forralt boros estét is

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik.:) Az ajándékbeszerzések nálam is még folyamatban vannak, de jövő héten én is szeretnék végezni velük.

    VálaszTörlés
  4. off: játék :) http://sajtosrolo.blogspot.com/2010/12/jatek-konyvcimekkel.html

    VálaszTörlés