2011. május 27., péntek

Neil Gaiman: Farkasok a falban

Ismét fent ragadtam a buszon. Ez a kis színes képregény mesekönyv volt a ludas.
Neil Gaiman-től az első találkozáskor ( A temető könyve) nem ájultam el. Tetszett, de nem találtam fenomenálisnak.
Most viszont megkövetem magam! Nagyon-nagyon jó, mármint az író J

Egy egyszerű, nem bonyolított történet. Dave McKean rajzaival együtt egy tökéletes rémmese.
Stílusa, képi világa egyedi, nekem bejön!   

Lucy egy bátor kislány, aki titokzatos hangokat hall. A falban farkasok vannak, de ezt senki nem hiszi el neki. Úgy gondolják, hogy nem léteznek farkasok, de ha mégis előjönnének a falból, akkor mindennek vége lenne. Ebben érzek némi ellentmondást.

Úgy gondolom a többi szereplő a farkasok és ezzel együtt a szörnyek létezését igyekszik ugyan tagadni, de közben ott van a saját félelmük, mi van akkor, ha mégis léteznek?

A csattanó nagyon jó! Jót mosolyogtam rajta!
8-10 éves kortól én már simán a kezébe nyomnám a gyerkőcöknek.
A pálmát most McKean illusztrációi viszik el! 
  
A könyvet köszönöm az Agavenak, és Lobonak!
Ami nagyon tetszett: az illusztrációk, a kivitelezés, a babamalac (nekem babamedvém volt anno)
Kedvenc idézet: "– Denevérek, tudom! […] Este kinn hagyom a nyakam a paplan alól, hátha van köztük vámpírdenevér. Akkor, ha megharap, tudok majd repülni, és koporsóban aludni, és sose kell többet nappal iskolába mennem."
Borító: tetszik!
Pontozás: 4,5

Kiadó: Agave
56 oldal
Eredeti cím: The Wolves in The Walls
Fordította: Pék Zoltán

4 megjegyzés:

  1. Pár napja én is bele lapoztam egy könyvesboltban. Valóban nagyon szépen illusztrált könyv.

    VálaszTörlés
  2. és még a boltban ki is tudod olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Próbáld meg Gaimantől a Hó, tükör, almák című novelláját. Semmi lájtos könnyedség :), de tetszeni fog.

    VálaszTörlés
  4. Teja, elolvastam, köszönöm a tippet! Itt már nem tudtam semmibe belekötni! Ez a fickó tényleg tud valamit :)

    VálaszTörlés