2011. december 3., szombat

Novemberi zárás

 
 


A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei előjegyzés volt, örülök, hogy megvettem, mert nagyon tetszett.
A Kardok vihara az Alexandra maratonon ragadt hozzám 2100.- ért kihagyhatatlan volt.
A szűz királynő szeretője 2300 Ft-ba került, és mivel anyu is szereti Philippa Gregory könyveit, nem hagyhattam ott.
Agatha Christie-től pedig minden évben veszek 2-3 könyvet, így előbb-utóbb szép lassan meglesz az életmű.
Nem voltam túl visszafogott, de így is sok könyvet hagytam ott a boltban...
Amikről mostanában írtam: 
Dennis Lehane: Hideg nyomon 
Neil Gaiman: Tükör és füst
Nevada Barr: 13 1/2
J.K.Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
Simon Tamás: Vérmacska, avagy Alfi világuralomra tör
Richard Paul Evans: Hol lehet Noel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése