2012. január 4., szerda

Decemberi zárás

Ígérem, most már ez az utolsó óévi visszatekintő, és hamarosan jönnek a könyves posztok. 
Gyűjtögető moly lévén, mindig van valami tökéletes indokom, ami miatt könyvet kell vásárolnom. 
Karácsony, a legnagyobb ürügy, és ilyenkor duplán-triplán aratok. (Ha ezt itthon látnák, valószínűleg bezárnának egy időre, és a netet is elvennék, hogy ne legyen lehetőségem vásárolni jó hosszú ideig) 
Könyvek, amiket kaptam, vettem: 



Az elmúlt hónap nem hemzsegett a könyves posztoktól, csak ezt a hármat sikerült megírnom: 

Gyűjtőszenvedélyem az anyagi romlás felé sodor, és már nem vagyok messze tőle. Illetve nincs hely, könyvespolcot kellene vennem. Ezért gretty moly/ bloggerinával kart karba öltve 3 hónapos böjtöt írtunk elő magunknak. 3 napja tart, még jól vagyok, de azért ma már felléptem az Alexandra oldalára, és nézegettem az akciós könyveket... haj, mi lesz még itt... 

2 megjegyzés:

  1. Mit csináltál??? *o*
    Na jó... bevallom, én meg a Bookline-ra néztem fel a minap, de lebeszéltem magam a vásárlásról. ;)
    Fog ez menni nekünk! ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Csak néztem, esküszöm, csak néztem :)
    Megcsináljuk, erősek leszünk!!!!

    VálaszTörlés