2012. december 28., péntek

Nem fogadom meg, de....


Nem szokásom újévi fogadalmakat tenni, mivel azokat úgy se lehet betartani. Ezért most se ígérgetek, viszont kitűzök magam elé néhány célt, amit mindenképpen szeretnék elérni 2013-ban.

Ha már túléltük a 2012-es világvégét, éppen itt az ideje, hogy újra aktívan írjam a blogot!


Ha már idén nem sikerült elolvasni 100 könyvet, jövőre akkor is megcsinálom!

Csökkentem a várólistám! Növelem a saját könyveim olvasottságának arányát! 

Újra előveszem a klasszikusokat, van egy kis tervem velük, de erről még nem árulkodok :) 

Shakespeare összes, hiszen végre meglett a díszkiadás, nem lenne szép tőlem, ha hagynám a polcon porosodni! 

Kevesebb könyvet fogok vásárolni, megfontolt leszek, ellenállok a kísértéseknek! (Ha-ha-ha, szinte hallom ahogy Gretty vinnyogva kacag!) 

Abba is hagyom, mert lassan kezd fogadalom szagú lenni… 

7 megjegyzés:

  1. És tényleg felkacagtam, pedig akkor még meg se láttam a nevem. :D

    Egyébként az már régen rossz, ha te eldöntöd, hogy nem veszel könyvet, mert akkor tuti, hogy mindketten rekordot döntünk jövőre. :) No de majd két nap múlva jön az én évértékelése is, és jó, hogy említettél, mert gyorsan belejavítok, és külön jelzem, hogy mi a költésből a te sarad, hogy érezd a törődést! :)

    Ellenben mélységesem támogatom a blog-rehabot! Hiányoztál már!

    Kitartást, erőt, energiát az újévre, hogy sikerüljön is teljesíteni a fogadalmat! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikérem magamnak, már a második napján járok az új évnek, és még nem vettem könyvet!!!! :) Ugye milyen jól bírom??? :)

      Törlés
    2. Épp ezen gondolkodtam, hogy a sivatagban jobban kibírnám víz nélkül, de ez, hogy itt a net, én meg nem rendelek, ez valami borzalmas, ezt nem lehet ép ésszel kibírni. :D
      De ügyesek vagyunk. Két napja tiszták. :D

      Törlés
    3. És már végig néztem a Libri, Alexanda és a Bookline oldalait, van-e valami akció... beteges, mikor itthon a sok decemberi zsákmány, hihetetlen, szerintem ez már megszállottság :)

      Törlés
    4. Ma én is átszaladtam szemeimmel a Libri oldalát, de szerencsére semmi érdekeset nem láttam, így önmérsékletet tanúsítottam, és kiléptem, hogy elmenjek olvasni. :) Persze nem a saját könyvtárból, de erről most Nima tehet. :)

      Törlés
  2. Remélem jövőre jön már az a Zombi apokalipszi :D Te amúgy olvastad a HV-t? (ezt majd megbeszéljük személyesen)
    Nekem 60-an volt az álom kiolvasott könyv, idén össze is hoztam, így nekem most nincs ilyen fogadalmam jövőre.
    Viszont az a százalék növelés nálam is nagyon játszik, mert már 67%-on vagyok, pedig nyár elején még 88 voltam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, én leredukáltam magam 50%-ra, úgyhogy ideje lesz javítani :)
      Még nem olvastam a Holtak világát, de már nagyon ideje lenne :)

      Törlés