2012. május 9., szerda

Megidézve...(5)

 Általában olyan könyvből szoktam idézetet hozni, amit éppen olvasok, de az mostani olyan idegesítő és borzalmas, hogy még a végén örökre elriadtok a blogomtól.

Régebbi olvasmányaim között szemezgettem, amikor is beugrott milyen klassz regényt is adtam a múlthéten ajándékba az egyik unokatesómnak. (Ha csak fele annyira fog neki tetszeni, mint amennyire kedvenc nálam, akkor már jól választottam.)



„Most először értem meg, hogy meghalni könnyű. Élni nehéz.

„De ha Adam iránti szerelmedet akarod a zene iránti szerelmed helyett, azt is választhatod. Akár így, akár úgy, mindenképp nyersz valamit. És persze akár így, akár úgy, mindenképp vesztesz is valamit. Mit mondhatnék neked? A szerelem egy büdös kis ribanc.
                                               Gayle Forman: Ha maradnék

Ez a nő úgy ír, hogy közben kitépi a szívemet és csavar rajta néhányat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése