2011. október 15., szombat

1 éves lettem én...

2010. 10. 15-én közzétettem az első bejegyzést a blogban. Pontosan egy évvel ezelőtt.
Egy szempillantás alatt eltelt ez az egy év.
Soha semmit nem csináltam még ilyen hosszú ideig, és ennyire lelkesen.
Nem tartok nagy összegzést, úgyis lassan itt a december, és akkor lesz egy átfogó visszatekintés, statisztika miegymás.
Most csak annyit szeretnék mondani: Köszönöm, hogy benéztetek hozzám! Köszönöm, hogy itt vagytok!
Valamint...
Szülinapi nyereményjáték! A díj mi lehetne más, mint könyv! Hétfőn jön a játék kiírása a részletekkel együtt! 

10 megjegyzés:

  1. Szia! Gratulálok, és nagyon várom a játékot!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldogat és még sokat! :o)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot!!:)Remélem még sok-sok blogszülinapod lesz!:)

    VálaszTörlés
  4. Utólag boldog blogszülinapot! Nagyon szégyellem magam, mert amikor láttam a friss posztot, nem kommenteltem, mert valamiért azt hittem, hogy lesz még egy szülinapi bejegyzés, így gondoltam azt kell megvárni.. és most látom, hogy nem írtam kommentet, jaj!:(

    VálaszTörlés
  5. @sajtosrolo Köszönöm szépen! Semmi baj, így utólag is nagyon jól esett!

    VálaszTörlés