2011. október 1., szombat

Szeptemberi bőséges termés

Szeptember az év legszebb hónapja. Már nincs döglesztő meleg, mégis jó az idő, az ég pedig szépségesen kék. Ebben a hónapban különösen sok könyvet szoktam bezsákmányolni a születésnapom ürügyén. (Egy molynak mindig van indoka, arra, hogy könyvet kapjon/vegyen.) 
Mivel megfogadtam, hogy igyekszem havi 1 könyvnél többet nem venni, nehéz hónapok állnak előttem. 
A feladatot lehetetlen betartani, de keményen törekszem rá! 
Augusztusban nem vettem könyvet. Most viszont a megengedett 1 példány mellett még 1 hazajött velem. 
Vegyük úgy, hogy ez az augusztusi nullázásom jutalma. 
A Felszabadított szerető több hónapja várakozásom tárgya, előrendeltem, amint lehetett. Mikor elmentem átvenni Az imádott Jenna Fox leugrott a polcról, könyörgött, hogy hozzam haza. Ellágyultam, lehet erre nemet mondani? 
A Fehér, mint a tej, piros, mint a vér és a Karácsonyi ének szülinapi ajándék. 
A holdat az égről nyertem az Olvasás 7 Hete keretében, a Doktor Kleopátrát pedig cseréltem a Moly-on. 
A Könyvmolyképző, a Ciceró és a Park Kiadó is megörvendeztetett néhány szépséggel. 
 

 

Olvastam és bejegyeztem:
1. George R.R. Martin: Trónok harca 
2. Diana Gabaldon: Outlander-Az idegen
3. Alessandro D'Avenia: Fehér, mint a tej, piros, mint a vér 
4. L.M. Montgomery: A kék kastély 
5. Celia Rees: Bűbájos Mary
Elolvastam, de még tartozok a bejegyzéssel:
1. Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert
2. Daniel Glattauer: Gyógyír északi szélre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése