2010. november 24., szerda

Levelek Júliának/ Letters to Juliet

Shakespeare, Verona, Szerelem, ezt is nekem való lesz???
Sophie (Amanda Seyfried- Mamma mia, Kedves John) fiatal amerikai lány, tényfeltáró egy magazinnál, de ennél többre vágyik. Az írás a szenvedélye. Munkamániás vőlegényével esküvő előtti nászútra érkezik Veronába. Chéf jövendőbelije már az első nap magára hagyja. Sophie egyedül fedezi fel a várost. Júlia erkélyénél találkozik Júlia titkárnőivel, akik válaszolnak arra a több száz levélre, amit Júliának címeznek a szerelmesek. Rábukkan egy 50 évvel ezelőtt kelt levélre, amit  Claire (Vanesse Redgrave- Vágy és vezeklés, Este) írt kétségbeesésében Júliának. Sophie válaszol, és Claire azonnal Veronába utazik, hogy megtalálja 50 éve elhagyott szerelmét. Elkiséri unokája, Victor- angol, kicsit karót nyelt, semmi kedve az egészhez. (Mi az, hogy a nagymama még ennyi idősen is élete szerelmét keresi?)
Sophie, Claire, és Victor beutazzák Toszkánát, hogy megtalálják Lorenzot (Franco Nero), Claire szerelmét.
Izgalmas, romantikus utazás az olasz tájak mellett érzelmek és az emlékek vidékén. Sophie számára út az önmegvalósítás felé.
Igazi romantikus, álmodozó lelkeknek való táplálék. Csajos, dvd-s estére kiváló darab.
Kiderül, hogy a szerelem túlélhet-e egy ember életnyi távolságot. Szerintetek?
Gyönyörű a táj, a hangulat, a zene.
Ami különösen tetszett: 
Egy párbeszéd Victor és Júlia titkárnői között.
Titkárnő: A maga ereiben nem romantika csörgedez.
Victor: Nem, mert én realista vagyok.
Titkárnő 2: Nem , mert ön egy angol férfi! Hideg, mint a jég!
Victor: Na jó, ki is írta a Rómeó és Júliát?
Titkárnő 3:  Williamo Shakespearelli, a nagy olasz!
És ami még ennél is jobban tetszik: 
Júlia titkárnői a valóságban is léteznek, önkéntesek, akik válaszolnak Júlia nevében a szerelmesek üzeneteire!
Te mit írnál Júliának?

3 megjegyzés:

  1. Ezt a filmet majd én is meg akarom nézni, de még úgy érzem, ráér.:)
    Amanda Seyfriedet én először a Veronica Marsban láttam - nagyon jó sorozat.:)

    VálaszTörlés
  2. Én a Mamma mia-ban láttam először, kis mellékszerepben, de nagyon irigyeltem, szuper színészekkel forgathatott együtt. A Veronika Mars-bők még csak 1-2 rész láttam, még nem kattantam rá, de előbb utóbb arra is sor kerül

    VálaszTörlés
  3. én a hétvégén néztem meg a filmet és nagyon tetszett. sztem a története is nagyon szép és a toszkánai táj hát valami csodálatos benne.A szereplők különösen illenek a film történetéhez.Amanda szerintem ebben a filmben sokkal jobb mint a Mamma Miában, Vanessa Redgrave pedig mikor ne játszana tökéletesen?:) Amugy a fenti párbeszéd a filmben nem Victor és Júlia titkárnői között van, hanem Charlie és Júlia titkárnői között

    VálaszTörlés