2010. november 17., szerda

Az én játékom

Annyira tetszett, a múltkori játék, hogy kedvem támadt indítani egy sajátot. A kérdés: 


Melyik íróval és vagy költővel ülnél le egy jót beszélgetni, és miért?  


Válaszolok is a saját kérdésemre. Jane Austen-nel teáznék egyet, mert szeretném megismerni. Szerintem remek humorral és öniróniával rendelkezhetett. Kíváncsi vagyok rá, milyen személyiség volt. Megkérném mesélje el, hogy is volt az a bizonyos egy napig tartó eljegyzése, és miért bontotta végül fel? Férfi főszereplőit valós személyekről mintázta, vagy a számára ideális férfit testesítették meg ? 
Ha lúd, akkor legyen kövér. Lenne még más is, akivel beszélgetnék.
J.K.Rowling is a listámon van. Barátaimmal beszélgettünk már arról, hogy vajon lesz-e másik Rowling regény még. Többen úgy gondolják, nem ír több könyvet, mert a Harry Pottert lehetetlenség túlszárnyalni,és túl nagyok az elvárások az írónővel szemben. Éppen ezért én arra biztatnám, hogy írjon még! Kíváncsi vagyok HP-én kívül mit alkotna. 
J.R.Ward, G.G.Márquez remek írók,tetszik a világuk, őket is szívesen megismerném. 


Add tovább a kérdést két bloggernek. 


Én Niki és  sajtosrolo részére küldöm! 

2 megjegyzés:

  1. Hű, most aztán feldobtad a labdát. :o) Alszom rá egyet és megálmodom ki lenne az. :o)

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon nehéz kérdés ám :) holnapra én is megírom, meg azt is, hogy miért az.:)

    VálaszTörlés